kim jestem?

Copywriter z ukierunkowaniem na SEO, Social media manager – człowiek orkiestra

Nazywam się Brillowska Paulina Możesz zapamiętać od bryli (pot. okulary), a jeśli lubisz zjeść to od grilla (Brill – Grill) – będzie łatwiej.
Wspieram biznes słowem. Dobrym słowem. Od 14 lat zajmuję się obsługą klienta z różnych branż (FMCG, moda, OOFiM). W copywritingu od 5 lat. Dzięki temu wiem, jak ważne w branżach e-commerce i nie tylko jest słowo.

Zawodowo w seo copywritingu

Mogłabym stwierdzić, że pisanie zrodziło się z pasji. Zresztą jednej z wielu pasji. Pierwsze teksty pisałam już w podstawówce na szkolne scenariusze. W czasach gimnazjalnych miłości i młodzieńczego buntu, przelewałam myśli na papier w postaci piosenek. Pisywałam również wiersze i wpisy do kronik szkolnych. Mój umysł od zawsze wolał przedmioty humanistyczne niżeli ścisłe. Dlatego w 2016 roku eksternistycznie ukończyłam studium psychologii na Royal Melbourne Institute of Technology w Melbourne (Australia).

W Internecie zadomowiłam się po raz pierwszy w 2008 roku. Prowadziłam bloga o tematyce fitness. Oficjalnie jako freelancer działam od 2016 roku.

Po prawie 4 latach działalności jako freelancer zdecydowałam, że zostanę przy samym seo copywritingu. Dlaczego? Ponad 80% usług z jakich korzystali i korzystają moi klienci to właśnie działania związane z seo copywritingiem. W 2018 roku najczęściej wybieraną usługą były opisy produktów i artykuły na bloga. To właśnie podsumowanie 2018 roku sprawiło, że postanowiłam swoje tekstowe działania w dużej mierze ukierunkować na treści pisane pod seo.

Prywatnie – kawoholiczka i pyskata jędza!

Jestem wrażliwą jedzą. Doceniam sztukę i artystyczne kreacje w fotografii. Chciałam zostać psychologiem, projektantką mody, fotografem i pisarką. Moje palce jednak zostały stworzone do pisania – rysowanie to nie moja bajka. Zaś fotografia pozostała ze mną hobbystycznie. Od kilku miesięcy ponownie rozwijam się w kierunku poezji. Czas spełnić marzenie z dzieciństwa!

Nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia bez kubka gorącej kawy i tak też kończę swój dzień. Moja doba z reguły ma 27 godzin, bo 24 to dla mnie za mało. Mało śpię i nie zdrowo się odżywiam, ale bez przesady. W wolnej chwili trenuję w domowym zaciszu i lubię czytać książki. Jeśli mam trochę więcej czasu, to odpoczywam jeżdżąc na rowerze. Tak samo jak kawę, uwielbiam słodycze! Tyle rąbka z mojego prywatnego życia.

Uwaga! Jestem kawoholiczką…

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Bo jestem O-K-E-J!

Oryginalna

Tworzę oryginalne teksty, a do zleceń podchodzę indywidualnie. Nigdy nie napisałam dwóch takich samych tekstów dla różnych klientów. Nie uznaję w mojej pracy metody kopiuj/wklej. Sam przyznasz, że jest różnica pomiędzy: inspiracją, oparciem się o dane źródło, a bezczelnym kopiowaniem treści.

Kreatywna

Nie lubię banalnych rozwiązać. Zawsze szukam czegoś, co jest po za utartym schematem. Staram się znaleźć wyróżnik, który będzie indywidualną cechą Twojej marki.

Empatyczna

to bardzo dobra cecha, ponieważ mogę postawić się po stronie klienta. Przeanalizować schemat działań i zachowań na stronie i współodczuwać emocje. Możesz liczyć na moje wsparcie na każdym etapie zlecenia. Doradzę Ci działania z zakresu optymalizacji treści na stronie i dobrych praktyk SEO. Nie masz na to czasu? Zrobię to za Ciebie.

Jowialna

znaczy tyle, że mam pogodne usposobienie. Na pewno dojdziemy do kompromisu. Takiego, aby każda ze stron była zadowolona. Być jowialnym to również cecha ludzi z poczuciem humoru. Jest to olbrzymia pomoc w pisaniu lekkich lifestyle’owych treści, które nie muszą być sztywne.